Сучасна українська школа — це вже не просто місце, де навчають предметів. Після років війни, евакуацій і тривалого дистанційного навчання, психічне здоров’я учнів вийшло на перший план.
За даними ЮНІСЕФ (2024), понад 70% українських школярів регулярно відчувають тривогу, втому або емоційне виснаження. У таких умовах школа має бути не лише джерелом знань, а й простором безпеки, підтримки та турботи.
Це саме той підхід, який реалізує платформа NASTAVNYK.
Повномасштабна війна та стрімка цифровізація освіти докорінно змінили не лише формат шкільного життя, а й саму психологію навчання. Діти все частіше стикаються з підвищеним рівнем стресу, емоційним вигоранням та прокрастинацією.
Про те, як репетитори допомагають учням впоратися з цими викликами — читайте у матеріалі: Як репетитори допомагають подолати прокрастинацію .
Щоб справді підтримати дітей у період змін, EdTech-платформи мають виходити за межі технологій — і ставати інструментами турботи, розуміння та людяності.
NASTAVNYK — яскравий приклад того, як цифрові рішення можуть працювати на благо емоційного комфорту, ставлячи емпатію в центр освітнього процесу.
Сучасні освітні технології вже давно вийшли за межі функції «онлайн-підручника».
Сьогодні це — середовище емоційної стабільності, де дитина:
У платформі NASTAVNYK викладачі дотримуються принципу «малих перемог» — кожне заняття чи завдання розглядається не як перевірка, а як можливість зробити крок уперед. Такий підхід знижує рівень стресу, зміцнює впевненість і допомагає учням розвивати внутрішню мотивацію — замість страху перед оцінками.
Гейміфікація в NASTAVNYK — це не просто елемент розваги. Це продуманий інструмент підтримки психологічного комфорту учнів, що працює на рівні емоцій.
Завдяки ігровим механікам учні можуть:
Такі підходи не лише мотивують, а й допомагають формувати позитивне ставлення до навчання.
“Діти реагують на навчання так, як дорослі — на роботу: якщо середовище безпечне, вони відкриті до розвитку. Якщо ж відчувають тиск — замикаються,”
— розповідає педагог платформи NASTAVNYK.
Наставництво — це серце платформи NASTAVNYK.
Кожен учень має змогу регулярно спілкуватися зі своїм наставником, отримуючи не лише навчальну допомогу, а й емоційну підтримку, пораду та довіру.
У цьому процесі особливо важливими є людські якості наставника — емпатія, послідовність і вміння помічати сильні сторони дитини навіть тоді, коли вона сама їх не бачить.
Більше про це — у статті: Найкращі якості репетиторів: на що звернути увагу
Інтерактивні інструменти, які використовує платформа NASTAVNYK, сприяють розвитку емоційного інтелекту учнів.
Діти вчаться взаємодіяти, працювати в команді та конструктивно висловлювати свої емоції.
Завдяки цьому технологія перестає бути бар’єром у навчанні — навпаки, вона стає містком між учнями та вчителем, створюючи простір для довіри й розуміння.
Більше про це — у статті: Що таке соціальна психологія
Педагоги платформи NASTAVNYK — це не просто викладачі. Вони — емоційні провідники, які супроводжують учнів у процесі навчання та розвитку.
Їхнє завдання — не лише пояснити матеріал, а й створити атмосферу спокою, довіри та зацікавленості. Там, де дитина відчуває себе в безпеці, вона краще навчається, відкривається до нового й розвиває впевненість у собі.
Особливе місце в цьому процесі посідає розвиток критичного мислення — воно вчить дітей усвідомлено приймати рішення, аналізувати інформацію та не боятися помилятися.
Докладніше про це — у статті: Роль викладача у формуванні критичного мислення
Стійкість, емпатія, емоційна гнучкість — це навички, які в сучасному світі важливі не менше, ніж математика чи мови.
У платформі NASTAVNYK дітей навчають не лише розвивати інтелект, а й розуміти й керувати своїми емоціями.
“Дитина, яка розуміє свій емоційний стан, навчається ефективніше, бо її мозок не бореться зі стресом — він вчиться,”
— пояснює Анна, психологиня програм NASTAVNYK.
Сучасний EdTech — це вже не лише про інновації. Це про людяність, підтримку й довіру.
Платформа NASTAVNYK доводить: технології можуть не просто навчати, а дбати про психічне здоров’я, емоційний комфорт і внутрішню стійкість дитини.
Кожен урок, кожен репетитор, кожен маленький крок у навчанні — це частина великої місії:
створити середовище, у якому дитина почувається в безпеці, відчуває прийняття й вірить у власні сили.
Приєднуйтесь — щоб навчання стало простором турботи, розвитку та віри в себе.