ПРАВИЛА участі у програмі лояльності для клієнтів

Ці Правила участі у програмі лояльності (надалі – Правила), встановлюють офіційні умови участі в програмі лояльності, які розміщені на сайті nastavnyk.com.ua. Користуючись Програмою лояльності клієнт (користувач) розуміє і погоджується з тим, що надає Організатору доступ та можливість використовувати його персональні дані, порядок та умови використання, обробки яких здійснюється згідно з Політикою конфіденційності.

Програма лояльності (Програма) – це комплекс акційних заходів, що здійснюється Організатором Програми та спрямованих на заохочення клієнтів (користувачів).

Учасник Програми (клієнт, користувач, учасник) - правоздатна фізична особа (яка набула повної цивільної дієздатності у зв'язку із досягненням 18 років або відповідно до норм чинного законодавства), яка ознайомилась і безумовно погодилась із зазначеними Правилами.

Організатор – ФОП КУНДУНО ЖІЛЬБЕРТ.

Пробне заняття - це перше заняття з новим репетитором.

  1. Участь в даній Програмі лояльності шляхом прийняття умов Правил участі в програмі лояльності Учасником не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу (у розумінні чинного законодавства України).
  2. Участь в Програмі є безкоштовною. Організатор не отримує винагороду від Учасників чи інших осіб за їх участь в Програмі та/або отримання Бонусу.
  3. Право отримати Бонус за Програмою лояльності має виключно Учасник Програми та це право не може бути будь-яким чином передано третій особі.
  4. Організатор має право зупинити Програму, відмінити чи змінити умови Програми у будь-який час, без попереднього повідомлення Учасників Програми та/або третіх осіб.
  5. Умови прийняття участі у Програмі лояльності: Нові Клієнти (користувачі) отримують фіксовану ціну на перші три пробні заняття замість ціни, вказаної репетитором у профілі. Знижка діє при бронюванні репетитора, з яким клієнт (користувач) раніше не мав занять. Заборонено використовувати її знижку повторно з тим самим репетитором або клієнтом з іншого акаунта.
  6. Розмір знижки, яка надається новому клієнту (користувачу) на три пробні заняття з репетитором не може перевищувати суми 450 гривень. Знижка списується з банківського або карткового рахунку клієнта (користувача) при бронюванні репетитора.
  7. Організатор має право не надавати Учаснику знижку, у випадку, якщо з боку Організатора будуть встановлені обставини невиконання Учасником умов цієї Програми. Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки Учасника, які можуть виникнути в результаті таких дій.
  8. Організатор не несе відповідальності за даними Правилами лояльності перед Учасником, у разі настання форс-мажорних обставин, а саме: пожеж, стихійних лих, непередбачених обставин, що ведуть до порушення виробничого процесу, війн, воєнних дій будь-якого характеру, страйків, блокад, релігійних хвилювань, набрання чинності нормативно-правовими актами державних органів України тощо, час, необхідний для виконання зобов'язань за цими Правилами лояльності, повинен бути збільшений на термін дії цих форс-мажорних обставин.
  9. Організатор не несе відповідальності за будь-яку затримку з різних причин списання знижки з балансу у обліковому записі Учасника.
  10. Пропозиція, зазначена в п.5.1. та п. 5.3. обмежена та дійсна протягом першого місяця після реєстрації клієнтом (користувачем) після створення облікового запису на веб сайті Організатора.