Зображення профілю Віталій

Віталій

Підготовка до ЗНО

Київ

зображення
Персональна інформація

Повне ім'я : Віталій

Місцезнаходження : Київ

Статус профілю : Не підтверджено

Рейтинг : 0 ( 0 )

Диплом(и) і сертифікат(и)
Пакети занять з викладачем
Немає пакетів приватних занять
Мови
зображення демонструвати
Проєкти
0
зображення значок користувача
Студенти
0
значок годинника
Час Bідповіді
0 Hour

Репетитор (українська мова, зарубіжна література)

  • Підготовка до ЗНО

1. ДОПОМОЖУ ДИТИНІ НАВЧИТИСЬ ЧИТАТИ Й ПИСАТИ – З НУЛЯ. Не за стандартною візуальною методикою (недієвою), а зовсім іншою: від тактильних відчуттів і звуків до літер, від цілого слова до окремих літер і складів. Це вивчення мови не самої по собі, а через літературу, пізнання світу, зацікавлення й таланти дітей. В дитинстві ми не вчили мову спеціально. Ми жили, цікавились безліччю речей, і між тим поступово навчились говорити. РОЗВИТОК емоційного інтелекту + холістичного бачення (від цілого до частин, від лісу до його окремих дрібниць, від простого, компактного, миттєвого до складного, розгалуженого, поступового). 2. НАВЧУ НЕМЕХАНІЧНОМУ ЧИТАННЮ ВГОЛОС. Учнів наших шкіл навчають механічному читанню, яке не дозволяє щось зрозуміти, чимось зацікавитись і насолодитись, і тому учні не можуть нічого сказати й написати про прочитане. Допоможу дитині здобути вміння читати з візуальним уявлянням, емоційним переживанням, раціональним осмисленням і творчим виразом (вголос, письмово, ілюстративно) своїх власних асоціацій, емоцій, думок. Читання вголос вчить дитину ЧУТИ й РОЗУМІТИ мову, думки – чужі й водночас свої. Дитина вчиться РОЗПІЗНАВАТИ всю палітру людських переживань. І не лише розпізнавати у когось, а НАРОДЖУВАТИ зі своєї душі, адже без такого емоційного читання неможливо збагнути ні чужі думки, ні повноцінно виражати свої. РОЗВИТОК не лише когнітивного інтелекту, а й емоційного, уяви, інтуїції, спонтанної креативної експресії. 3. ПОВНОЦІННА РЕЦЕПЦІЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ. ВМІННЯ СКЛАДАТИ З ПАЗЛІВ ТЕКСТУ ЦІЛУ КАРТИНКУ. Навчившись читати не механічно, а активуючи візуальне уявляння, розуміння, емоційне переживання, естетичне задоволення, учень має опору як для повноцінного розуміння літературних творів, так і для власної творчості. Літературний твір – це завжди puzzle. Який ще треба зібрати у єдине ціле. Прочитати твір – не = побачити цілу картинку. Деякі її фрагменти відсутні в книжці. Їх має додати читач! Читати книжку, історію – це творити її разом з автором, теж бути письменниками. Ми, читачі, додаємо до твору відсутні пазли тоді, коли уявляємо прочитане, коли у нас виникають асоціації, спогади, коли твір викликає емоції і думки, коли ми спроможні розуміти символічні зв’язки всередині твору і зовні. Сходинки РОЗУМІННЯ літературних творів: ПЕРЕКАЗ Тут прокачуються зразу кілька здатностей: бачення; виділення, розрізнення, відбір; тримання в пам’яті; розташування послідовності відповідно чи невідповідно до тексту головних і другорядних елементів твору. Дитина навчається бачити в тексті, творі його об’єктивне ядро. Навчається бачити об’єктивні факти – спочатку в літературі, а потім у реальному житті – та поважати їх. Поважати тим, що їх розуміє: цей факт означає це, а той – те. Дитина розвиває свою розумність. РОЗВИТОК КОМПЕТЕНЦІЙ І SKILLS: спілкування українською; логічне й аналітичне мислення; висловлювання власної думки усно й письмово; екологічне мислення. ПОЯСНЕННЯ На цій сходинці дитина вчиться шукати у творі, у психології персонажів, автора і читача, у світі той конкретний елемент, який дозволяє переконливо пов’язати як причину й наслідок певні події твору. Так дитина вчиться бачити й визнавати об’єктивні зв’язки між речами. РОЗВИТОК КОМПЕТЕНЦІЙ І SKILLS: логічне, аналітичне, психологічне, екологічне мислення; логічне обґрунтування своєї позиції; бачення позиції інших як відмінної від власної. ТЛУМАЧЕННЯ ▬ фактичне (…) ▬ символічне (…) ▬ холістичне (…) ▬ персональне (…) ▬ діалогічне (…) ▬ естетичне (…) ▬ критичне (…) ▬ прагматичне (…) ▬ креативне (…) ЯК МИ ВИВЧАЄМО ЛІТЕРАТУРУ? На моїх заняттях учні не лише здобувають чужі знання, а й розвивають СВОЮ СПРОМОЖНІСТЬ самостійно розуміти та СВОЄ ВМІННЯ побачити і сприйняти грандіозний світ за вузькими межами знайомого. Ми читаємо тексти разом чи самостійно, ставимо питання, шукаємо відповіді, сумніваємось і переконуємо-сь, спільно обговорюємо те, що бачать персонажі, автор, читачі, люди. – Це навчання в форматі ЛІТЕРАТУРНОГО ГУРТКА. Також ми інсценуємо діалоги, перевтілюємось у персонажів, автора, явища твору. Пробуємо познайомитись і подружитись з тими чи іншими персонажами. Вибираємо в текстах такі випробування персонажів, які ми можемо пройти з пером в руці, на сцені чи в житті. Вчимось долати перешкоди разом з героями. Вчимось читати, розшифровувати ілюстрації до тексту та самостійно ілюструвати твори. Вигадуємо усно чи письмово своє продовження книжкових історій. З’ясовуємо, як вплинула на нас книжка. Знімаємо про прочитані книжки відео-презентації, відео-відгуки й ін. РОЗВИТОК КОМПЕТЕНЦІЙ І SKILLS: ... НЕ МОНОЛОГ ВЧИТЕЛЯ, А ТВОРЧІСТЬ УЧНІВ: Я не перетворюю мову й літературу на нудний монолог вчителя на уроці, який «дає знання», а учні зазубрюють ним розум. Мова не існує лише у текстах і головах мовознавців. Мова живе, народжується, росте у всіх, хто нею розмовляє. Весь народ є ТВОРЦЕМ нашої мови. Тому на моїх заняттях ми не «засвоюємо готові знання», а доходимо до знання мови через САМОСТІЙНЕ РОЗУМІННЯ І ТВОРЧІСТЬ. Мій метод – ставити перед учнем завдання та ДОПОМАГАТИ ЙОМУ САМОСТІЙНО його розв'язати. Для учнів це можливість бути на уроці активними, творчими, тренувати й демонструвати своє розуміння, свої здібності, свої зусилля і сили. ЩОБ ЗАОХОТИТИ УЧНІВ ДО ЧИТАННЯ, ПОТРІБНО: • визнати право вчителя, учня, батьків ОБИРАТИ твори… Пошук і відбір книжок для читання – важливий етап розвитку цікавості учня до літератури. • визнати право учня вивчати значно менше творів, ніж наші школи призвичаїлись ще з радянських часів. ЦЕ МОЖЛИВІСТЬ УЧНІВ ЗАГЛИБИТИСЬ, ЗАКОХАНТИСЬ У КОНКРЕТНИЙ ТВІР; встигнути без поквапу осягнути його з різних боків; побачити його зв’язки з реальним життям і самими собою… Саме такий підхід практикується здавна в школах Заходу. Підхід не кількісний, абсурдний, а якісний, осмислений.


Досвід

Вчитель зарубіжної літератури

Київська середня загальноосвітня школа

Серпень 2020- Червень 2021

Київ, Київ обл., Україна



Освіта

Філософський ф-т. Кваліфікація: ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ дисциплін

Київський Національний Університет Т. Шевченка

Вересень 1999- Червень 2004



Розклад викладача

Сертифікати

Західноєвропейська література ХІХ-ХХ ст. Курс лекцій к.філол.н. Оксани Товстенко. КНУ Т. Шевченка

Мистецтво

Вересень 1999


Відгуки

Немає відгуків

Схожі анкети

Переглянути більше репетиторів